Chì sò i vantaghji tecnichi di e stampanti 3D di qualità industriale SLA?

A stampante 3D di qualità industriale SLA, chjamata tecnulugia di stampatura fotucurabile SLA 3D, pò stampà qualsiasi prototipu di pruduttu di forma cun precisione finu à 0,05 mm senza Angulu mortu in 360 gradi, realizendu a fabricazione senza mudellà.

I. ottu tecnulugie core, duppianu l'efficienza di stampa. 1. Sistema intelligente di scansione à alta velocità à putenza variabile in puntu intelligente, chì aumenta a velocità di stampa di u puntu fissu da 20% ~ 100%; 2. Una libreria di parametri di prucessu pò esse creata per un spessore diversu per facilità a gestione di cambià è migliurà l'efficienza di stampa; 3. Tecnulugia di scansione à tripla serratura, cù scansione di contorni multipli è modalità di stampa liscia, stampa à grande velocità in listessu tempu per dà attenzione à a precisione, affinchì sottu à u listessu spessore di u stratu, a finitura superficiale sia più alta; 4. Supportu per l'importazione rapida di lotti di dati di stampa, regolazione in linea di posizione di parte, supportu per a tipografia automatica multi-parte, migliurà l'efficienza di stampa.

5. Scansione di u sistema di basa di dati di u percorsu, scansione di l'automatizazione di u percorsu, scansione di persunalizazione di u percorsu, ottimisazione di a qualità generale è di a velocità di a stampa; 6. Identificà automaticamente l'epidermide superiore è inferiore, è stabilisce parametri di prucessi diversi per e diverse parti di u mudellu, cume l'epidermide superiore, l'epidermide inferiore, u contornu, l'entità, u supportu, ecc., Per migliurà a velocità di stampa; 7. Sistema intelligente di adsorbimentu di u vacuum intelligente, rivestimentu uniforme è affidabile, velocità di stampa migliorata, grandi parti ponu esse stampate; 8. L'usu di laser fissu di alta qualità, stabile è affidabile, di grande putenza, di velocità di furmagliu più veloce

pIYBAF50gX-ALRI9AAELCbjbGv0974

Ⅱ. ottu cuncepimentu di ottimisazione, assicuranu stabilità è precisione. 1. Sistema di cuntrollu asincrunu di rilevazione di u nivellu di liquidu di alta precisione, per assicurà una stampa più stabile; 2. Rilevazione laser in linea, cumpensazione automatica per l'attenuazione di a putenza, impostazione automatica di parametri di prucessu in tuttu u prucessu per assicurà a stabilità di stampa; 3. Aduttate u principiu di pusizionamentu precisu, evite u cuncepimentu è utilizate difficultà di a piastra di calibrazione di grande area, è migliurà assai a precisione è a flessibilità di calibrazione automatica; 4. Aduttate una struttura di regulazione di u nivellu di tippu di bloccu di equilibriu, cooperate cù un sistema di rilevazione di livellu di alta precisione, realizate un cuntrollu di livellu veloce più precisamente, è u prucessu di stampa più stabile.

5. A larghezza di u solcu di resina hè cuncepita cun ridondanza, in modu da evità cumpletamente u meccanisimu di muvimentu cum'è a guida di guida contaminata da a resina, in modu da assicurà a gamma massima di raschiatura di u stratu unicu, è dinò a precisione di stampaggio è efficienza di u pezzu; 6. U sistema di riscaldamentu à circulazione d'aria calda, riscaldendu a resina superficiale, ùn pò micca solu cuntrullà a temperatura di a resina è evità u deterioramentu di a resina, è u cunsumu d'energia di a macchina hè più bassu, più risparmiu d'energia; 7. Struttura principale di marmaru pienu, alta stabilità à longu andà; 8. Servomotore di posizionamentu assolutu di alta precisione, assicura a precisione di stampa, furnisce documenti di prova di prova di precisione di l'assi Z.

Terzu, funzioni più ausiliari, mantenimentu è gestione cunvenienti. 1. Funzione di crittografia di i dati, chì pò persunalizà u furmatu di dati esclusivu per i clienti per impedisce a fuga di secreti d'impresa; 2. Gestione di l'energia, commutazione automatica, più risparmiu d'energia; 3. Monitoru in tempu reale è alarma di e cundizioni di funziunamentu di a macchina è parametri di u statu per minimizà u risicu di fallimentu; 4. Previsione precisa di u tempu di trasfurmazione, errore in 30 minuti, faciule da organizà u travagliu; 5. L'equipaggiu hè simplice di operà, ùn hè necessariu alcuna guardia manuale quandu si travaglia, è nimu ùn pò fà intelligente per 24 ore; 6. Funzione perfetta di registrazione di log di stampa per facilità ulteriore analisi è risoluzione di prublemi; 7. A funzione di cuntrollu remoto pò esse persunalizata per inizià è smette di stampà, piglià foto è vede video di monitoraghju in tempu reale. Supporta a vista remota di l'infurmazioni di statutu di u dispositivu nantu à u telefuninu.


Tempu di posta: Mar-26-2020