Mètudi di Culurazione per Mudellu à Iniezione Rapida

Pigmentu, Master Batch è Pre-color sò i trè modi generali per a corrispondenza di u culore in u campu di iniezione. Chì ci hè di sfarente trà sti 3 metudi? Cume selezziunà u più adattatu per u vostru prugettu di mudificazione in corsu?HSR spicializassi in Mudellazione à Iniezione Rapida per anni, Spartemu e nostre opinioni è sperienze quì.

1

Pigmentu: Hè u colorante in polvere induve mischjà u pigmentu di u volumu calculatu nantu à e materie prime determinerà u culore specificatu. Hè u modu u più veloce è u più prezzu per abbinà u culore. U pigmentu pò esse preparatu in pochi ghjorni, tuttavia, a sfida hè chì u culore pò esse micca consistente in ogni batch.

Master Batch: Un colorante in granu chì mischia u volumu calculatu nantu à a materia prima per ottene u culore specificatu. Rispuntendu à u pigmentu, un batch maestru hè più coerente è faciule da manighjà, ma per via di u costu, stu metudu hè principalmente applicatu nantu à una pruduzzione di vulume mediu (u batch maestru serà cunsideratu se i bisogni di resina à una tonna o più). Un batch Master pò esse preparatu in solu 8 ghjorni.

Precolore: A materia prima hè digià culurita è si applica sempre à a produzzione à grande volume. U costu hè altu per via di u requisitu MOQ di almenu trè tonne. U tempu di consegna per l'acquistu di u materiale hè di 10-15 ghjorni.

HSR hè una sucietà di fabricazione prufessiunale, furnemu bassu è altu volume Mudellazione à Iniezione Rapida serviziu è hà aiutatu assai clienti di tuttu u mondu à lancià prudutti à u mercatu cù successu è rapidu. A nostra squadra di ingegneria dedicata hè pronta à gestisce ogni inchiesta chì pudete avè, cuntattateci à info@xmhsr.com è cuntateci u vostru prugettu.


Tempu di posta: Dic-13-2019